Update #018 - Customer centric development! - Vext

Päivitys #018 - Asiakaslähtöinen kehitys!

TLDR - (lyhyt versio)

Christian on aktiivisesti etsinyt palautetta sekä vanhoilta että uusilta asiakkailta ymmärtääkseen heidän tarpeitaan ja kehittääkseen Vext-kaappia varmistaen, että se tuottaa maksimaalisen arvon. Ensimmäisen ennakkotilauserän onnistuneen valmistumisen jälkeen olemme nyt avanneet ennakkotilaukset toiselle erälle, joka toimitetaan marraskuussa tarjoten 200€ alennuksen kiitoksen merkiksi kannattajillemme. Valmistuksen alalla edistymme tasaisesti ja tutkimme parhaita vaihtoehtoja saavuttaaksemme tavoitteemme tehdä Vextistä edullinen ja välttämätön laite laajalle yleisölle, ei vain muutamille valituille.


Asiakashaastattelut
Christian on ollut yhteydessä vanhoihin ja uusiin asiakkaisiin saadakseen palautetta ja neuvoja siitä, mitä asiakkaat arvostavat ja miten he näkisivät Vext-kaapin toimivan parhaimmillaan. On olemassa sanonta - jos et tiedä mitä tehdä, kysy asiakkailtasi! Asiakkaamme ovat avainasemassa Vextin parhaan version kehittämisessä, tuotteesta, joka tuo asiakkaalle mahdollisimman paljon lisäarvoa.

Toinen erä avoinna tilauksille!
Ensimmäisen ennakkotilauserän onnistuneen täyttämisen jälkeen olemme nyt avanneet ennakkotilaukset toiseen Vext-kaappierään, joka toimitetaan tämän vuoden marraskuussa! Tarjoamme 200€ alennuksen ennakkotilauksista kiitoksena uskostasi Vextin tehtävään.


Valmistus
Edistämme valmistusta, mutta punnitsemme edelleen vaihtoehtojamme toteuttaaksemme visiomme – tehdäksemme Vextistä edullisen, laitteen täytyy hyödyttää massoja, ei vain harvoja.

Pidämme sinut jatkossakin ajan tasalla, ja jos sinulla on kysyttävää, ilmoita meille lähettämällä meille sähköpostia tai kommentoimalla some-sivuihimme! Nähdään taas kahden viikon päästä!

- Niklas Bärlund
Vext Oy:n perustajajäsen

Takaisin blogiin